onsdag 25 februari 2009

Under arbete

Jag är medveten om att det saknas vissa delar av min blogg. Jag håller ännu på med layouten och varje gång jag gör något större ingrepp så försvinner något. Det är knöligt att sitta och mata in alla listor och annat gång på gång så jag väljer att avvakta tills jag löst alla problem.

Något har blivit fel med koden och jag tror att det lättaste är att börja om från början. Trots att jag använder samma mall som på testbloggen så får jag inte till rubriken. När jag orkar skall jag ta itu med det, men jag har ägnat några kvällar åt detta och har lust att ägna några dagar åt annat, t.ex läsning.

Men om någon upptäcker något annat än en ocentrerad rubrik så får ni gärna kommentera. Jag har inte kollat sidan i alla webbläsare.

2 Comments:

Olivia said...

Den nya layouten är jättesnygg!

Arina said...

Tack! Jag är riktigt nöjd själv. Jag var ute efter en trekolumns-layout men ville ändå ha en enkel. Jag tycker din är jättesnygg och skulle kanske vilja göra något lite färggladare själv någon gång, men det får bli senare.