torsdag 21 augusti 2008

Plötsligt slog det mig

Det är ju OS! Det är därför jag inte läst något. Nej, jag har knappt sett en minut av själva evenemanget. Faktum är att jag gillar OS och brukar se fram emot det men de grenar jag är intresserad av har gått på olämpliga tider så det har inte blivit av att se något. Men varför har jag inte läst då? Jo jag brukar sitta i tv-soffan när jag läser och den har ju varit ganska upptagen av sambon. Ligga och läsa kan jag inte göra utan att somna och någon annan bekväm läsplats har jag inte tillgång till. Mysteriet är löst. Jag har inte tappat läslusten. (Andas lättad ut.)

2 Comments:

Olivia said...

Vad bra att det inte var något annat! Dumt att det är just tv-soffan som är din bästa läsplats.

Nu är jag hemma från norrland och ska sätta igång med packningen. Vi var och hämtade 20 bananlådor så nu luktar det banan i mitt rum.

Det blir nog inte så mycket läst för min del de närmsta dagarna...

Arina said...

Det är tur att du inte har lika mycket prylar som jag har annars hade det varit snålt om tid. Jag tänker på dig i alla fall.