fredag 24 september 2010

Mässrapport: torsdag

Denna första mässdag avslutaqdes med bloggfika. Det var många bokbloggare som deltog och jag varken kan eller orkar lista eller länka till alla i natt. Det var jättetrevligt att träffa både gamla bekanta och helt nya människor och är definitivt en av höjdpunkterna i år.

Annars bestod dagen mest av monterstrosande och några inköp. Lite prylar: en fin turkos kalender, en almanacka och några filmer. Böcker: två Elvis-böcker av parent Cronstam, The Passage av Justin Cronin och Anathem av Neal Stephenson.

Jag ser fram emot morgondagen.

5 Comments:

Marias bokliv said...

Kul att ses igen!

Helena said...

Det var kul att träffas igår! "The Passage" som du köpte är en alldeles fantastiskt bra bok, jag längtar redan efter nästa del i serien :)

Mrs E (ibland Grefvinnan) said...

Trevligt att träffas igår!

Anna said...

God fika var det, kul att hitta till din blogg!

Arina said...

Det var jättetrevlig.

Jag kommer att kolla in era bloggar och länka när jag kommer hem i morgon och sitter vid en dator med ett riktigt tangentbord.