torsdag 20 augusti 2009

Nu är det bestämt

Det blir definitivt ingen bokmässa för mig i år. Det blir en dator istället, för lite mer pengar än jag hade tänkt mig till och med. Dessutom bestämde jag mig för att bygga själv vilket jag säkert kommer att få ångra. Inatt beställdes delarna och nu sitter jag otåligt och väntar. Om jag får allt jag har beställt i tid så bygger jag nästa helg, så jag får passa på att läsa nu när jag har tid.

Det går faktiskt framåt med A Feast for Crows men inte så fort som jag skulle önska.

2 Comments:

Olivia said...

Skönt att du har bestämt dig! Hör av dig om du behöver moraliskt stöd under installationen. Fast det kan hända att jag ska åka till norrland, så jag vågar inte lova något.

Arina said...

Förhoppningsvis har jag fått allting till nästa helg. Om du kan, hinner och orkar får du gärna vara med.