söndag 12 juli 2009

Liten söndagsenkät

I väntan på att jag ska få tid och ork att skriva recension av Scar Night kan jag ju svara på den här lilla enkäten från snowflake. Blir det bara lite ljusare skall jag fotografera min röda böcker också.

1. Bästa toaläsning? Serietidning eller PC Gamer.
2. En bok med ett djur? Coyote : Prärievargen av Joseph Wharton Lippincott.
3. En kärlekshistoria? Jag kan tyvärr inte komma på någon.
4. En uppväxtskildring? Laura Ingalls Wilders böcker är de jag kommer på i en hast.
5. Om jag vore detektiv, ville jag vara som…? Miss Marple vore nog inte så dumt, en person som blir underskattad kan nog snoka reda på en hel del.
6. En bok jag aldrig tänker läsa: Da Vinci-koden
7. Ett språk jag önskar jag kunde läsa på: Tyska.
8. Senast inköpta tidning: Jag tror det var senaste numret av 91:an.

1 Comment:

snowflake said...

Finns 91:an fortfarande? Det var värst.