måndag 27 juli 2009

Efter som vanligt

Det känns som jag börjar halka efter med alla utmaningar och med läsningen av A Feast for Crows. Jag har tänkt fotografera mina blåa böcker och jag tänker nog svara på söndagsenkäten och veckans tematrio. Tyvärr regnar det här i dag så de blå får vänta på bättre ljus. Den nya tematrion kräver som vanligt lite eftertanke och söndagsenkäten känner jag mig lite osäker på. Det är ju inte roligt om jag inte kan svara på de flesta frågorna.

Det är inte så att jag har latat mig utan veckan har gått åt först till att städa huset och sedan ha min lillasyster på besök. Det var första gången på flera år som hon kunde besöka mig och vi hade jättetrevligt. Sedan kom en av mina bröder igår och levererade en tv vi har fått. Det blev grillning och annat mysigt. Nu är jag dock ledig och kan ta tag i läsningen igen, och jag har verkligen längtat. Boken är väldigt bra och lockar på mig hela tiden.

0 Comments: