lördag 18 september 2010

Bokmässeenkät

Via Bokbabbel hittar jag den här enkäten som från början kommer från Kolikbloggen

Namn:
Arina

Hemort: Munkedal

Jag har varit på bokmässan i Göteborg (ggr): 15-16 gånger (är lite osäker faktisk).

På årets bokmässa ska jag: Vandra runt och insupa atmosfär, Besöka min förre arbetsgivare Bokförlaget Pontes (monter B01:40), besöka diverse montrar (särskilt sf-bokhandelns) och gå på bokbloggarträff.

Mitt bästa bokmässeminne: Svårt att säga för jag brukar egentligen inte göra något särskilt men förra årets bloggträff var en höjdpunkt. Och så den där gången när jag äntligen fick tag i det saknade albumet av Linda och Valentin.

Några böcker som jag ser fram emot: Jag har en lång lista på böcker jag tänker försöka få tag i men det finns egentligen inget som jag inte kan köpa när som helst.

Jag hoppas få se:
Inget särskilt, jag är lite tråkig på det viset. Jo förresten, jag vill ju träffa andra bokbloggare.

Jag hoppas slippa:
Långa köer och dyrt kaffe. Det brukar gå med lite planering

Mitt bästa bokmässefynd:
Det är nog ovan nämnda Linda och Valentin-album.


7 Comments:

Bokbabbel said...

ojoj så många gånger!

Arina said...

Och ändå är det lika roligt varje gång.

Hanneles bok-paradis said...

det blir tungt att bära :)

Bokomaten.. said...

Ska bli kul att träffa dig igen.:) Hett tips är en liten termos med espresso att ta med så slipper du både de långa köerna och de dyra utläggen.:)

Arina said...

Ja det blir riktigt kul.

Bra ide med kaffet, jag har ju till och med en termos.

Hanneles bok-paradis said...

så många gånger tror jag inte jag har

Arina said...

Hur många gånger har du varit då?