lördag 25 september 2010

Bloggträffen

Jag lovade en utförligare rapport med länkar och nu sitter jag vid min egen dator igen så här kommer den. Vi träffades klockan 16 på Le Pain Francais och det var också sexton bloggar som deltog. Jag var sugen på något sött men de hade ganska konstiga sötsakeer på kafét så det fick bli en tonfiskbaguette i stället. Värmen var närmast olidlig. Jag hade klätt mig för en rå och kylig höstdag men det blev förvånansvärt varmt framåt dagen så vi var många som satt och flämtade.

Deltog gjorde: en bokcirkel för alla som arrangerade det hela, Lyrans Noblesser, Calliope Books, Bokomaten, En full bokhylla är en rikedom, Marias Bokliv, Bokbabbel, enligt O, Breakfast Book Club, Fiktiviteter, What You Readin?, Booky Darling, Anna Ljungdal's Blog, och dagarna går... och BiaSparrow.

Det var riktigt roligt att träffa både gamla och nya bekantskaper. Tyvärr har jag lite svårt att höra vad som sägs i större sällskap och jag hamnade dessutom ute på änden så jag är lite osäker på vem som var vem. Det spelar kanske inte så stor roll, det blir fler tillfällen. Roligt att äntligen få träffa Bokbabbel som jag läst så länge.

0 Comments: