tisdag 17 augusti 2010

Tematrio - Semester/sommar

Den här gången handlar Lyrans tematrio inte om böcker utan om vad vi har gjort under sommaren/semestern.

1. Sömn. Det är vad jag ägnade en stor del av min semester åt och det var verkligen välbehövligt. Första halvan av året var påfrestande på många sätt och i år använde jag semestern just till att återhämta krafterna.

2. Jag var på styrelsemöte i Catahya och det var något av det roligaste jag gjort på flera år. Att få resa bort några dagar och träffa underbara och roliga människor och verkligen kunna prata om sådant som intresserar en kan vara en riktig energikick det också.

3. En vecka av semestern ägnade jag åt att ta hand om och göra i ordning de saker jag fick efter mamma. Det var svettigt men ganska roligt eftersom det blev så fint, bl.a. med nya bokhyllor som jag faktiskt har fotograferat men inte orkat blogga om än. Jag är lite lat.

2 Comments:

Lyrans Noblesser said...

Nu vill vi allt se bilder av de nya bokhyllorna :-)

Arina said...

Det får vänta till jag kommer hem igen och har tillgång till bilderna.