måndag 15 september 2008

Bokmässan

Jag törs knappt skriva det av rädsla för att något skal komma emellan, men i år skall jag åka till bokmässan. Jag missade förra året till min stora sorg. Nu har jag tid, pengar och ork och får jag bara vara frisk så blir det av.

För mig innebär det fyra dagar av omkringstrosande, insupande av atmosfär, shoppande, ryggont, trevliga möten (hoppas jag) och lite annat smått och gott med övernattning hos mamma. Hoppas bara att hon kommer ihåg att jag skall komma, bäst att jag ringer och kollar.

Det går mycket pengar och energi, men det är det värt.

4 Comments:

Olivia said...

Jag är mäkta avundsjuk. Men nästa år jag kanske följa med!

Olivia said...

Vänta nu, det blev lite fel. Jag skyller på en lång dag.

Arina said...

Jag har redan planerat att du skall följa med nästa år.

Bokbabbel said...

Kanske ses vi, även jag är på väg nu när jag för en gångs skulle befinner mig på rätt ställe! :)