fredag 1 januari 2010

2009 var året då

... vi miste vår älskade Ali.
... jag fick både golf- och tennisarmbåge.
... Jag lyckades sitta sönder en stol när vi var ute och festade.
... jag kissade på mig när vi var ute och festade (jag satte i halsen och hostade om någon undrar).
... jag tillbringade fyra dagar av min julledighet med att vänta på att elen skulle komma tillbaka.

Det var också det år då
... jag blev aktiv på PC Gamers forum, så aktiv att jag lyckades hamna i tidningen några gånger.
... jag äntligen gjorde slag i saken och byggde mig en dator.
... jag köpte Dragon Age Collector's Edition för 267 kronor.
... jag blev medlem i Catahya.
... jag gick på bloggträff på bokmässan.

Trots att jag fortfarande sörjer Ali djupt och att de senaste dagarnas strömavbrott har varit något av det jobbigaste jag varit med om så känns det ändå som att det har varit ett bra år. Vissa saker i mitt liv håller på att ordna upp sig och jag ser ganska ljust på framtiden.

0 Comments: